acasadipia

Alla inlägg den 26 oktober 2015

Av Pia - 26 oktober 2015 08:34

Vart tog denna helg vägen? Det sa bara Swich så var den över.

Lätt lämning idag. Skickade över killarna med packning till mormor, ringde och sa nu kommer dem. Höstlov och fritids är stängt i dag. Resten av veckan blir halvdagar på fritids och sedan hos mormor. Kvällarna är dem hos pappa Peter.

Vad ska jag göra på kvällarna utan killarna? Riva tapet förstås. Vilken jädrans terapi det är att riva. Särskilt när man får loss stora bitar.

Mår riktigt bra. Har energi och en bra känsla i kroppen. Hade jätte ont i nacken i helgen men annars inte speciellt ont. Har lite men är nu så van så lite betyder inte ont för mig nu. Jag ska försöka vara försiktig med min energi så jag inte tar slut på den. Hallen som jag river tapet i har jag delat upp i små avsnitt. Så jag inte river allt på en gång. Har liksom lurat mig själv att inte tömma alla väggar så det är fritt fram att riva. Nej tar ner eftersom jag kommer. Hallen måste ju vara någorlunda fungerande medans renovering på går.

X-boxen är installerat till mormor tv efter mormors önskemål. Hon tänkte hur tusan ska jag kunna sysslosätta dessa busfrön. Skulle kanske ha gett henne och Rasmus öronproppar så de slipper höra oljudet.

Ha det så bra.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards