acasadipia

Alla inlägg den 19 oktober 2015

Av Pia - 19 oktober 2015 12:13

Flipp i sitt fina täcke.

Legotillverkning barnen fick.

Duken!

Fem månader gammal Faraohund.

Flipp och Pia på utställningen

Av Pia - 19 oktober 2015 11:41

Har haft en trevlig helg. Pia och Flipp har varit är och jag har fått vara på hudutställning. Vinthundar i alla modeller och storlekar. Irlänska varghundar är stora och fina. Faraohundar är eleganta. Det gick inte så bra för Flipp. Men Pia och jag tycker han var finast. Han hade iallafall finaste täcket. (jag har sytt det) 


Jag skriver på dator så bilderna kommer i ett eget inlägg senare.


Pia hade med sig presenter till barnen och mig. Alldels för mycket men tack. Barnen fick lego och jag och barnen fick biocheckar så nu får vi titta efter en film som vi vill se. Jag ville inte vara sämre innan jag ens visste att hon hade dessa presenter med sig började jag på en duk till henne i höstens färger. Det är nog den snabbaste virkade duk jag har gjort. Började på fredag kvällen och klar på lördags kvällen.


Trots att jag har haft så trevligt i helgen så blev jag låg på söndagskvällen. Kroppen började mola det kom och gick fram och tillbaka i hela kroppen. jag gick och la mig tidigt. Jag började frysa och fick lov att ta ett täcke till. Somnade till slut. Vaknade med världens halsont, huttrar och värk i kroppen. Varför??? Är jag förskyld? sätter den sig i kroppen där jag är som känsligast? Nu när jag skriver känns musklerna som gele. se är svaga och darriga. Nu kallsvettas jag oxå. Fan när i helvete ska jag få må bra? Förlåt att jag svär. men är så himmla trött på detta.


Jag är trött och skulle vilja lägga mig och sova, men är för pigg för att sova. så jag sitter mest i soffan med tven på. Vet inte riktigt vad jag tittar på för jag är för trött.


Hoppas ni har en bättre dag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards