acasadipia

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Pia - 28 januari 2014 12:39

Måste bara skriva detta. När jag gick till pendeln så fick jag syn på en sportig person som var ute och sprang på lunchen. Inget kontigt med det, inte alls jätte duktigt. Men han hade bara shorts på sig. Det måste ha varit kobbigare för kroppen att försöka hålla bena varma i kylan än själva joggingspasset.

Har gjort mina två timmar i dag så nu är jag på väg hem. Om jag hade haft badkar hade jag tagit mig ett varmt bad, men jag får klaramig med en varm dusch istället. Efter det krypa upp i soffan med en stor kopp te. När jag har fått i mig det så är det nog dax att hämta gokorvarna.

Av Pia - 28 januari 2014 08:49

Bara för man sover dåligt så försvinner emergin från kroppen. Ska nog lägga mig tidigt i kväll och hoppas på att få sova hela natten så blir morgon dagen bättre.

På väg till jobbet nu. Min sista vecka att jobba 25% troligen. Ska testa i morgon att jobba fyra timmar om det går bra så säger jag till doktorn att jag vill gå upp till 50%. Ett litet steg i taget för att bli mig själv igen.

Ha det !!!!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards