acasadipia

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Pia - 20 januari 2014 08:51

Jaha då var det måndag igen. Lämnat barnen på dagis/fritis och nu ser jag dem inte på en vecka?

Var så slut i går så det blev inget städat för mig. Barnen var duktiga och städade sitt rum och så hjälpte de till och diska lite oxå. Vi kom inte ut till pulkabaken förrän vi tre tiden. Men var ute kanske två timmar. Hade tänkt gå tidigare men då ringde deras faster och frågande om vi var kvar för kusin Oliver vill åka med dem så de fick åka en stund till. Vad gjorde jag jo jag stod nedanföroch hejade och önskade att jag oxå kunde åka.

Lyckades fånga Joakim en gång på kort annars åkte de för snabbt för att kameran skulle hänga med.

Nu är det lite kvar på sockan om jag har lusta att sticka i kväll så tror jag att den blir färdig ikväll.?

Eftersom jag inte städade i går så har jag nu fyra dagar på mig att göra det denna vecka. På fredag ska jag till Eskilstuna och vara där över helgen.

Nu är det dax att ta fram boken och läsa lite innan jag kommer fram till centralen

Ha det!!!!!!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards