acasadipia

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Pia - 6 januari 2014 10:38

Sitter och lyssnar på Beatles. Lättsam rock. De sjunger mycket om LOVE. Men bra. Skulle vilja lyssna på låtar från dem som inte var så kända. Jag har hört låtar jag tyckt vara bra och upptäckt att det är gamla Beatles låtar.

Har lånat skivan av mamma. Om någon har orginalplattor /CD/ med Beatles och vill låna ut till mug säg till.

I dag ska lämna barnen till deras far. Ska bli både skönt och tråkigt. Behöver verkligen lite lugn och ro så jag kan ta han om mig själv. Men det är ju alltid tråkigt att vara i från sina barn. Men jag ska villa mycket denna vecka så jag blir piggare när det kommer nästa vecka.

Nu ska jag sicka lite på min strumpa och lyssna på barnen när det leker samt lyssna på Beatles.

Ha en bra trettondag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards