acasadipia

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Pia - 5 januari 2014 15:51

Nu är jag hemma igen efter att varit med mamma i Eskilstuna i två veckor. En liten titt hem hade jag förra söndagen när vi hämtade barnen. I morgon ska lämna gokorvarna till sin pappa sedan börjar vardagen igen med jobb och annat.

Det är både skönt och tråkigt att helgerna är slut. Kroppen ömar fortfarande inte lika matt i dag som i går. Så om jag tar det lungt så kommer jag i gång mig igen. Ställde mig på vågen och verkar ha gått ner drygt ett kilo. Tycker att jag har ätit en massa onyttigt. Men har varit med ut med Rasmus några gånger, inte alls så mycket som jag hade tänkt mig. Så jag har väl rört mig mera än innan jul. Kul att det går neråt utan att man anstränger mig så dant. Om jag har tur så går kag ner när jag börjar anstänga mig lite mera ?

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards