acasadipia

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Pia - 2 januari 2014 09:31

Igår bakade vi banankaka och chokladbollar. Och så lyckades jag komma vidare på sockan efter att ha klurat i några dagar. Igår blev Joakim av med en av sina små mjölktänder.

Tandfen kom och la en femma i glaset. Joakim som inte har koll på vad saker kostar sa nu ska jag köpa en radiosyrd helikopter för pengen.

Frukostbrödet är bakat nu på morgonen.

Vi får hoppas att gästerna tycker om den.
Idag är det dagen före begravningen. Det känns tungt. Det är ju liksom sista hej då till pappa. David pratar om morfar varje dag och har svårt att gå på den lilla toaletten den som morfar brukade använda. Han har svårt för alla ställen som man förknippar med morfar. Om han sätter sig i morfars fotölj så frågar han något om morfar. Jag sover i pappas säng och då frågar David om det luktar morfar i sängen. Joakim leker med pappersflygplan istället för att fråga saker. De bearbetar saknaden på olika sätt mina gokorvar.

Ha en bra dag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards