acasadipia

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Pia - 17 januari 2014 16:05

Nu har jag diskat halva disken och lagt resten i blöt. Jag har oxå satt en pizzadeg på jäsning. Barnen är redan hemma. David har slagit sig på dagis så han var med pappa jobbet på eftermiddagen. Dagis sa att de inte hade fått tag i mig. De ringde till min gamla mobil i stället för till jobbmobilen så de ringde Peter istället. Jag tror jag har lämnat jobb nummret minst två gånger ändå så blir det fel. Nu har de i allafall rätt nummer för jag skrev dit det själv i deras bok.

Det är bra med David ett litet streck och en bula strax ovanför ögonbrynet.

Av Pia - 17 januari 2014 07:56

Jag fick inte någon att diska i går så den j...a disken står kvar. Jaja jag får väl göra det själv då. Men jag gör det i eftermiddag när jag kommer hem från jobbet.

I kväll har det beställts hem gjord pizza. Så det är val bra om disken är borta innan ny disk kommer. Fy tusan vad jag längtar efter en diskmaskin.

Ha en bra dag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards