acasadipia

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Pia - 23 januari 2014 08:50

Jag blir så trött på att se folk som plankar in på pendeln. Det gör ju att priserna går upp. 790kr är i månaden är inte så dyrt faktiskt med tanke på hur mycket man får åka med det. Blä för plankare som förstör för oss som vill göra rätt för sig.

Snart har jag lyckats städa hela lägenheten. Just nu orkar jag inte ta det i ett svep så har delat upp det på flera dagar. Har badrummet och vardagsrummet kvar. Tänkte ta dem i dag. Igår var det sovrummen som gick det fint. Barnen hade ju plockat upp så det var bara att damsuga där. I mitt rum började jag redan på morgon med att riva av sängkläderna och lägga dem i tvättmaskinen. Det gjorde att jag inte hade något val på kvällen, blev tvungen att bäda i nya rena lakan och då går det av farten att fixa till resten av rummet.

Det var kallt i dag -8.4 Tycker att det kan komma lite mera snö oxå.

Pratade med min handläggare på FK i förrgår. Hon skulle ta reda på mina frågor och ringa upp. Hoppad hon gör det i dag. Det skulle vara bra att veta hur jag ska göra på måndag när både skolan och fritis är stängt. Jag frågade i fall jag fick ta ut föräldrarpenning för de 25% som jag jobbar eller fall jag får lösa det på annat sätt. Intresant och höra vad de säger.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards