acasadipia

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Pia - 14 januari 2014 20:58

Idag har det varit bättre. Pigg i knoppen men kroppen är trött. Så jag vill göra mer än vad jag orkar. Lite frustrerande. Men jag gjord något som jag inte har gjort på väldigt länge och det känns jätte skönt. Jag och lästa hela vägen från Stockholm till Märsta, ca 35 minuter. På senaste tiden har jag bara orkat koncentrerat mig en 10 minuter i följd när jag försökt läsa. Så det känndes nästa lite befriande att kunde läsa hela vägen. Är nog på rätt håll i alla fall.

Nu undrar ni varför jag satt Kock som rubrik. Jo fick hjälp att skära upp gurka och paprika. Då sa Joakim att han skulle bli kock, en sådan där kock som tävlar. Han ska vinna allt han ställde upp i. Bli bäst alltså. Han frågade sedan David vad han ska bli när han blir vuxen. Då föreslog jag att han skulle bli bagare och det nappade han på. Joakim sa då att när han inte tävlade kunde han baks lite oxå. Vi får se vad det blir. Jag blir glad om de blir lyckliga och harmoniska vuxna män.

Ha det

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards