acasadipia

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Pia - 22 januari 2014 08:06

Det verkar ha som det har blivit bättre. Jag har mer energi i kroppen och kroppen vill göra mera. Så det är inte bara huvud som vill mera. Det är lång bit kvar innan jag är mig själv igen. Antagligen är jag lite förändrad efter detta men hoppas att om världen tycker till det bättre.

I går morse virkade jag ju så här mycket hann jag på tjugo minuter.

Ibland blir saker bättre i verkligheten än vad man hade tänkt sig.

Sytt på en virkad fjäril på jeans lappar som ska bli en kåpa till min overlock- maskin.

Idag ska jag gå en kurs för elekronisk-kalender. Har vissligen använt det ett tag men kanske får lära mig något nytt. Och hoppas att sekretariatet skaffar en gemensam så man kan se inplanerade frånvaro av kollegor. Vi fåt se vad de andra tycker. Nä nu vill min bok ha min uppmärksamhet så ha en bra dag!

Allmänt · SY · Virka

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards