acasadipia

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Pia - 21 januari 2014 09:01

Bilden ville inte läggas in på förra inlägget så den kommer nu hoppas jag.

Av Pia - 21 januari 2014 08:55

Igår blev jag klar med sockarna lite stora men de krymper kanske i tvätten.

[Bild]

Det är tråkigt att åka pendel när man inte har någon boka att läsa. På måndagar har jag ryggsäcken med mig till jobbet för datorn skulle, sedan lämnar jag ryggan på jobbet i veckan eftersom jag inte släpar hem dator varje dag. Så i går blev min bok kvar i ryggan på jobbet så jag fick ha tråkigt på hem vägen och får ha tråkigt nu på väg till jobbet. Det första jag gör när jag kommer till jobbet blir att lägga boken i handväskan så hem vägen i dag inte blir så tråkig.

När man får sova en hel natt utan att bli störd så känns allt mycket bättre. Så i morse började jag med ett nytt projekt en badrumsmatta av tygtrasor.
Det går så himla fort att virka med trasor och roligt är det oxå. Får ta kort på den när jag kommer hem så ni får se hur mycket man hinner på tjugo minuter.

Ha en bra tisdag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards