acasadipia

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Pia - 29 april 2012 18:22

Äntligen är det vår. Men med våren så kommer pollen. Både jag och Joakim kliar i ögonen. Fick lov att åka att åka och köpa ögondroppar och annan allergi medicin till Joakim. Även fast jag har hade tagit ögondroppar och en tablett så kliade ögonen som tusan. Så vi har varit inne hela denna fina dagen. Mycket tråkigt, men vad gör man om man vill unvika pollen.


Har sytt på mitt lapptäcke i dag. Sytt i hop alla delar så nu är det bara ett kantband kvar att sy fast. Ska köpa det i morgon.


Eftersom dessa besvärliga pollen finns så kan jag inte gå ut på en promenad så jag ska nog sätta mig ett tag på motionscykel i stället. Måste ju röra på mig nu när jag är så igång med allt detta.  På tal om det så idag är det två veckor sedan jag åt någor bröd. Jag längtar tills på lördag så jag får ta en macka. Jag har bestämt mig för att jag ska få ta helgmackor. I veckorn ska det inte vara något bröd. Det börjar bli tråkigt att hålla igen. Joakim påminner mig hela tiden om att jag ska tänka på den nya mobilen. Tur att jag har honom som påminner mig varför jag håller på.


Vi har ännu inte lyckas sätta oss och kladda på ballongerna som David säger. Vi ska alltså sätt på tidningspapper på ballonger med tapetklister. Men i morgon ska vi göra det.


  



Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards