acasadipia

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Pia - 3 april 2012 21:04

På lunchen gick jag till Panduro. En helt underbar affär som man kan gå timtal i. Jag skulle bara köpa några ögon som jag skulle ha till mina tygkycklingar. Men förstås så blev det mer än bara ögon. Man kan aldrig gå tomhänt där i från.


Nu i kväll har jag påskpysslat dels så har jag gjort ett gäng kycklingar till mammas ris. Sedan har jag gjort färdigt litepyssel som jag påbörjade förra året.

   

I morgon ska jag bjuda mina trevliga kollegor på surdegsbröd. Så jag har varit duktig och tagit upp det från frysen. Annars hade jag väl glömt dem hemma, och då hade de blivit ledsna på jobbet.


Tror inte jag har berättat vilken bok jag läser nu. Det är "Oväntat besök på Star Street" av Marian Keyes. Har snart kommit halvvägs. Den är skriven på ett humoristiskt sätt. Är inte den bästa och inte som hennes första bok "Vattenmelonen" som var helt underbar.


Sitter i sängen och skriver detta inlägg. Joakim sover i Peters säng för han är lite hängig. Vi får se vad det blir av det. Så sov gott och dröm sött

Av Pia - 3 april 2012 07:52

Att ta med till jobbet:


Dator = check

Mobiler= check

Matlåda= check

Sminkväska= glömt.


Ha tre av fyra kom jag ihåg i dag. Och de viktigaste. Så i dag blir det inga problem att jobba.


Ses senare!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards