acasadipia

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Pia - 14 april 2012 19:24

I dag när jag vaknade så var det vitt ute. Jag kan bara säga när jag byte säng till Davis vi två tiden på natten så rengande det inte snöade. Så jag var ganska paff när jag såg hur mycket det hade snöat. Förkylningen har gjort att jaghar hostat halva natten och inte kunnat sova, så i dag hade jag inte lust med någonting. Så jag gick i nattlinne tills kvart över elva. Gick och gick rättare sagt låg eller satt och läsde ut min bok. Så får se vilken nästa bok det blir sedan.


Har gjort klart min Älg. Den blev riktigt bra. Jag vet inte om jag har talat om vilket garn jag har virkat med Om inte så var det Garnet Paris från Drops och är köpte på Garnaffären.

 

Jag har skaffat lappar som det står gjort av Pia Bodeäng på. Tänker sätta på dem på alla hantverken jag gör.

 

Jag har även stickat fördigt den först disktrasan. Virkade en lite ögla oxå. Den blev oxå fin. Det ska bli några till i andra färger.

 

Nä nu sak jag nog ta mig lite nässpray och lite te,    kanske ska jag unna mig en smörgås oxå. Det är ju i allafall lördagskväll.


Ha en trevlig kväll!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards