acasadipia

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Pia - 15 april 2012 19:40

Jag såg till att barnen hade pyjamas på sig sedan gick jag ut på min motionsrunda på ca 40 minuter. När jag kom hem och gick in till mina underbara söner så hade den stora somnat in men toner av Hammerfall. Även den lille låg och lysnade på Hammerfall men han hade inte somnat ännu. Mitt hårdrocks hjärta började banka extra mycket av det.


I går kväll satt jag och brodrade och tyckte jag hade kommit en lagom bit och tänkte lägga ner det och vila skulle bara sy klar en rad. Vad märker jag då att några rader upp hade jag räknat fel så jag fick repa utt nästan allt jag hade gjort och då envis som jag är vaar jag tvungen att sy lite till.


Har förberett mig för kommande vecka. Har gjort fruktsallad som jag har frys in potionsvis så jag kan ha som mellis på jobbet. Eftersom vi åt blodpudding som middag i dag så gjorde jag mig lite fisk, hergårdsgrönsaker och matvete till mig som lunch i morgon. Alltså från och med i morgon och två veckor framåt ska jag försöka att inte äta något bröd inte ens mitt surbröd. Jag ska även dra ned på pasta och ris. Vi får se hur det går. Men jag är enormt taggad.


Har faktiskt cyklat femtonminuter oxå i dag. Då började jag med en ny bok "Spionen på FRA" av Ander Jallai. Verkar spännande men jag ar ju presic börjat.

     

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards