acasadipia

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Pia - 11 april 2012 20:32

Nu börjar  ni verkligen se vad det ska bli. Nu är det bara armar och ben samt en bakplutt som ska på plats. Men det får jag göra i helgen.

 


Det blev ingen promenad nu i kväll. Förkylningen gör så jag orkar inte. Men jag har ju gått runt Gamla stan på lunche i alla fall. Har mer energi på lunchen än på kvällen. Så just nu sattsar jag på lunch promenader.


I morgon kväll bär det iväg till Eskilstuna igen. Åker hem igen på fredags eftermiddagen. Lite små mysigt att åka tåg igen nästan som när jag pendlade mellan E-tuna och Stockholm.


I dag när vi satt och kollade bolibompa så blev David riktig mammaig skulle kramas och pussas och gossas. Han kanske blir mammigar på kvällarna nu när han är hemma med pappa hela dagarna. Joakim är som vanlig lite små kram i bland. Han ska föresten ut på kryssning i morgon med farmor, farfar och kusin Oliver. De drar till Åland över dagen. Han har längtat efter att få åka kryssning. Joakim har bestämt att han ska ha skjorta på sig  i morgon och tagit fram en ostruken skjorta, så nu ska gå och styka den innan jag ska lägga mig.


God natt!

Av Pia - 11 april 2012 12:52

Nu har jag varit duktig ocpromenad runt Gamla stan på lunchen.


  

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards