acasadipia

Alla inlägg den 6 april 2017

Av Pia - 6 april 2017 08:02

Idag har jag fått sova en timme längre. Men det var lika svårt att gå upp ändå. Vi ska på nätverksträff ang vårt växelsystem (eller något sånt) och det skulle hålla på till minst halv fyra och jag slutar ju normalt halv tre så därför blev det sovmorgon.

Har tagit värktabletter så det värker inte utan det känns avdomnad istället. Vet faktiskt inte om jag tycker om det. Vet inte heller om det är bättre med avdomnad än värk. Men antar det.

Har börjar dricka rödbetejuice en dl morgon och kväll enligt rekommendationer av min husläkare. Det är för att öka blod genomströmningen och då motverka värken. Gott nä, äkligt nä. Det går att dricka och om det hjälper så är det värt det.

Ha det!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards