acasadipia

Alla inlägg den 25 april 2017

Av Pia - 25 april 2017 18:32

Det är kaos i min kropp, hjärna, hem ja allt känns det som. Var hemma i går för jag hade inte sovit natten mellan söndag och måndag. Idag blev jag hem för yngsta sonen hade/har magvärk. Kan det bero på att jag mår dåligt som han får ont i magen? Vad är jag för mamma som ger mitt barn mag ont?

Var hos terapeuten imorse. Han sa att jag var på väg in i en depression. Men att jag kommer att komma ut den som jag har gjort de andra gångerna. Jag skulle gå hem och pyssla om mig själv först. För när jag gör det kommer det andra av sig själv. Och killarna ser att jag mår bättre. Gjorde jag det tror ni? Nä inte fan har jag lust att pyssla om mig själv. Orkar inte, vill inte. Vem fan bryr sig om det? Vem bryr sig om jag i te rakar benen eller om jag tar ett fotbad eller gör ett hemma spa. Hur fan kan det bl rent i resten av lägenheten? Hur fan kan värken försvinna då? Ja jag vet att det har funkat förut men vet faktiskt inte om det funkar igen. Jag ska kanske ta mig i kragen och skärpa mig? Nä orkar inte det heller. Jag vet faktiskt inte vad som är bäst. Svära en massa? Dra täcket över huvudet? Bara försvinna? Hur ska jag ta mig ur kaoset och om jag tar mig ur hur håller jag mig borta från kaoset? Beträtta gärna för mig för jag har slut på idéer nu.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards