acasadipia

Alla inlägg den 3 september 2015

Av Pia - 3 september 2015 08:26

Torsdag igen vart tar dagarna vägen? Var det inte måndag nyss? Ojojoj hinner inte med.

Ikväll kommer Joakim en stund medans David spelar fotboll. Han har träningsmatch mot Sigtuna idag.

Det positiva men träningsvärk är att man vill fortsätta att röra på sig. Iallafall jag känner så. Har nog varit lite rädd att ta i för jag har varit rädd för värken. Men värk kan vara väldigt olika. Den värk jag har och har haft det senaste året är en pykologiskvärk och den är negativ. Men träningsvärken är positiv. Sätter igång de positiva energin i kroppen. Så nu känner jag mig laddad i kroppen, hoppas det håller i sig för jag har planerat att ta en promenad efter jobbet. Håll tummarna för det.

Blev sugen på att virka en tygmatta så jag började att riva till två påslakan som jag hade köpt på loppis i våras, i måndags. Blev klar med rivningen i går så jag kunde börja. Det går så fort att virka med en tjock virknål och tyg. Bli liksom resultat på en gång.

Här är det tre Minons som jag pysslade ihop i helgen.

Måste säga en del syftar blir man glad ? när man ser. Som den här som var på bussen hem från Waxholm igår. Eller vad tycker ni?

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards