acasadipia

Alla inlägg den 8 september 2015

Av Pia - 8 september 2015 11:16

Att komma in i klimakteriet är inte lätt det står att man kan bli lite deppig. Vadå lite? Man blir hel deppig. Förstås så hade jag ju en depression innan operationen och var på väg åt rätt håll innan. Det kanske är därför jag har blivit hel deppig. All energi är borta. Det där jag brukar göra för att komma ur svackor har inte hjälpt. Så jag var hos min husläkare och nu tar jag paus (sjukskriven) från jobbet två veckor och bara försöker tänka på mig själv. Ska ut och gå varje dag för det är bra för att få igång hormoner. Så det får bli mitt jobb ut och traska.

Nu har jag tagit ett litet steg åt rätt håll. Snart ska ni/jag få se kommer jag vara i form igen. Den glada och positiva Pia. Måste bara kämpa lite till men snart så.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards