acasadipia

Alla inlägg den 10 september 2015

Av Pia - 10 september 2015 07:57

Var ute och cyklade med grannen i drygt en timme i går. Kan säga att det känns i lår och bak i dag. Känns lite skönt med träningsvärk positiv värk.

Jag fick undan disk och andra saker i köket igår. En bra dag helt enkelt.

Det är torsdag min stora kille är nu trött även fast han somnade tidigt igår och fick sova längre idag. Han är så tydlig pigg och alert i början av veckan sedan blir han bara tröttare och tröttare. David försökte med ont halsen och sa att han var jättesjuk i morse. Lyste i halsen med en ficklampa men inget rött. Ögonen var jätte pigga. Så jag sa du får gå till skolan. Då blev det fart på honom gick själv tio minuter innan jag och Joakim gick. David försökte att vara hemma med mig alltså.

Har kommit igång med virkningen. Blev klar med mammas trasmatta igår, och började på en mandaladuk.

Vek ihop kläder igår och la fina högar på soffan och bad barnen att lägga in dem. Sa bara en gång. Får se hur länge de ligger här.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards