acasadipia

Alla inlägg den 2 september 2015

Av Pia - 2 september 2015 09:02

En natt på hotell i Waxholm. Är här med jobbet. Umgås och planera. Igår var det fångarna på kasstellet som gällde. Jag hade hand om tiden, men det var allt. Ok då jag fick använda huvudet till gåtor. Men cellerna fick mina lagkamrater göra. Vi hade inte mest dankar när vi kom till finalen men vi vann ändå. Genom att bara gå mellan cellerna började det kännas konstigt i magen. Det märks att hålen inte är helt läkta ännu. Men det gick över. Och idag känner jag ingenting.

Hotellfrukosten är avklarad lite vila innan vi ska checka ut från rummen och sedan ha planering till lunch. Självklart kommer vi ha fika där emellan. Efter lunch går bussen till jobbet igen. De flesta går och jobbar ett par timmar innan de kan åka hem. Men jag har gjort mina timmar åker hem. Himmla skönt faktiskt.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards