acasadipia

Alla inlägg den 29 september 2015

Av Pia - 29 september 2015 07:04

Jag tycker om hösten. Man kan tända ljus och det blir så mysigt. Det är vackert ute. Och man slipper svettas som en gris. Vet inte men jag tycker jag får mer energi. Tycker om vinter oxå när det har kommit snö som ligger ett tag det är runt minus 5-8 grader. Det brukar var vackert då oxå. Jag såg inte blodmånen igår men i dag visade den sig. Och så är det sagolikt med dimma eller vad tycker ni?

Förstås så kan man inte fång det vackra med kameran men ni får använda er fantasi.

Missade tåget men en halv sekund. Såg alltså när den gick. För delen med det är att jag slapp åka ett gammalt tåg. Tåget efter det jag sitter på är oxå gammalt. Man sitter skönare i de nyare. Nä jag blir inte sen till jobbet. Istället för att komma lite tidigare kommer jag precis i tid om det inte blir stopp på tåget förstås.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards