acasadipia

Alla inlägg den 30 september 2015

Av Pia - 30 september 2015 08:34

Igår lyckades jag med två promenader. Var i Märsta centrum oss talpedagogen med barnen. Lyckades muta baren med halstabletter att vi gick dit. Stora killen sa inget men lilla killen protesterade typ hela vägen. Men vi kom i tid. Peter hämtade upp barnen och jag traskade hem. Känner mig riktigt duktig faktiskt.

Det där duktiga försvann lite när jag kom hem och såg diskbänken

Har liksom inte orkar diska på några dagar.
Jag har försökt att blänga bort disken men inte lyckats. Tog tag i en del av det, så i kväll är det inte lika mycket att göra.

Duken jag håller på med har jag gjort fel på hur många gånger som helst. Har nästan gett upp den. Men nu är jag på gång igen. Den blir fin tycker jag.

Skickade sms till grannarna och bjöd in dem på fick på lördag. Tjoho de tackade ja så jag har anledning att få baka. Hmm men vad. Jag tror det blir något med äpple i.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards