acasadipia

Alla inlägg den 17 juni 2015

Av Pia - 17 juni 2015 11:05

Jag kanske inte är den juridiska anhöriga till min älskling, men jag var och är den känslomässiga anhöriga.


Jag fick inte vara med på annonsen medans ett ex är det. Men de kan aldrig ta ifrån mig vad Jag och Gubben hade.

Han hittade en fin dikt till mig. Vet inte vem som har skrivit den men så går den.


Jag älskar dig


Jag försöker leva

mina dagar som vanligt,

men det går inte.

saknar dig

alldelse för mycket.


Om du går, så brister

mitt hjärta för evigt,

för det är dig jag älskar.


Jag gråter mig till sömns

varje kväll, för jag önskar

att du kunde vara hos mig.


Försök inse,

det är dig jag vill ha.

Det är dig jag vill

leva med.


Fan vad det stämmer älskling. Jag gick inte, men du gjorde det så du vet vad mitt hjärta har gjort. Vet att jag var din stora kälek, du var min och det vi hade kommer ingen att ta ifrån oss. Hjälp mig igenom detta nu. ÄLSKAR DIG.


Av Pia - 17 juni 2015 09:00

Sista dagen på jobbet för en vecka. Sista dagen jag jobbar 25 %. Efter midsommar går jag upp till halvtid. Känns faktiskt skönt. Det är ingen skönt att vara hemma just nu. Alla minnen gör ont. Tårarna rinner. Man kan undra om de aldrig tar slut.

Jag och barnen har packat deras kläder som jag tar med mig till Gotland så vi får mindre att släpa på när vi åker tillsammans till Gotland.

Testar att inte ta värktabletter vet inte riktigt vad som gör ont mest själen eller kroppen. Om det är själen så hjälper ju inga värktabletter och då är det ju onödigt att proppa i sig tabletter. Hoppas så att det ska gå åt rätt håll efter begravningen. Just nu tycker jag att det går åt fel håll. Blir mer och mer deppig.

Men solen skiner så jag ska försöka glädjas åt det.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards