acasadipia

Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Pia - 2 juni 2015 10:26

Det var picknick på skolan i går. Köpte med mig en pizza och kebab. Enkelt och bra. Tipspromenad var det oxå. Men hela tiden går tankarna till gubben. Han var med förra året, satt på filten med mig medans killarna sprang omkring. I år fick jag sitta själv. Väldigt ensamt faktiskt. Och blåsigt.

Joakim och jag har pysslat med PET-flaskor. På någon konstigt sätt lyckades Joakim övertala mig att vi skulle sitta vid soffbordet så vi såg TVn samtidigt men så här blev dem. Nästa gång ska jag spraymåla flaskan. Blir nog snyggare då.

Som ni ser försöker jag få livet att rulla på. Men det värker i kroppen, den är svag och matt. I bland pirrar det, ibland domnar fingrarna. Men jag kämpar. Har ju faktiskt två killar som behöver mig, så på något jävla sätt ska jag kämpa mig vidare.

Idag ska jag på sista kurstillfället på HBTQ-certifieringen. Påväg in för att äta lunch med Pia innan kursen.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards