acasadipia

Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Pia - 4 juni 2015 12:01

Idag har tydligen sommaren kommit varmt är det. Nu kan man inte göra kroppen i en massa kläder om man inte vill svettas ihjäl. Har upptäckt att sommargarderoben har krymta under vintern. Va tusan ska man ha på sig? Har inte råd att köpa en ny sommargarderob. Borde kanske kolla i fall baddräkten passa fortfarande. Gå ner i vikt vet inte min kropp vad det är. Går jag på typ 5-2 dieten går jag upp i vikt. Motionerar jag står jag stilla eller gå upp. Vet faktiskt hur jag ska göra. Min husläkare har efter jag har bett om det skickat en remiss till en dietist. Så hoppas få hjälp där ifrån.

Idag känns det som att jag överlevde gårdagen. Nu ska det bara gå framåt. Hoppas jag.

Fick lite energi igår. Diskade och fick på Joakims pakethållare. Fick ta lite döskalketejp (silvertejp) för att justera hjulskyddet under pakethållaren. Passade på att sätta tejp på hålen på sadeln oxå. Även handtagen fick lite tejp. (syns inte på bilden)

På väg till jobbet nu. Ett himmla tjat om att trycka på den gröna knappen för att gå ut och in på tåget. Så kommer ni till Stockholm och ska åka pendel tryck på den gröna knappen.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards