acasadipia

Alla inlägg den 5 juni 2015

Av Pia - 5 juni 2015 13:03

Idag fick jag trevligt sällskap in till stan. Barnen skulle med sin pappa till Gamla stan och titta efter pilar till Joakim.

Nu är bara huvudet kvar (igen). Förra gång hade jag gjort något fel så det stämmde inte. Nu värkar den rätt. Första försök satt den och nu står den upp. När huvudet har kommit på plast så ska det bli en bulldog gjort av afrikanskablommor.

Eftersom jag inte mått något vidare så har Peter haft barnen lite mera, men i kväll kommer dem och vi ska ha en mysig helg. Eftersom vi har läst ut fjärde Harry Potter boken så ska vi se den fjärde filmen i helgen. Sedan ska vi nog börja med den femte boken.

Tänk nästa vecka är det sommarlov vad tiden går snabbt samtidigt som det känns som den kryper fram. Imorgon är det fyra veckor sedan jag pratade med min älskling. Hör samtalet i huvudet fortfarande. Allt är så overkligt, men jag överlevde hans födelsedag och känner mig en aning starkare och börjar ana att jag kanske kommer att klara detta. Väntar fortfarande på ett datum när begravningen ska äga rum. Det kommer nog gå lättare att se framåt efter den.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards