acasadipia

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Pia - 13 mars 2012 20:45

Vilket härligt värder det har varit i dag. Solen har varit så stark så man måste ta fram solglasögon även tidigt på morgonen. Eftersom vädret var så fint i dag så tog jag mig en promenad till Panduro. När jag gick dit upptäckte jag att Ö&B har öppnat en butik på Sveavägen mitt inne i Stockholm. Blev lite paff faktisk. Mins när man var yngre då man bode i Eskilstuna och gjorde en utflykt till Kungsör för att gå på Ö&B. Nu finns de överallt.


När jag kom till panduro så köpte jag lite smått och gott för påskpyssel. Har tänkt pyssla en del i helgen. Har bland annat bjudit in barnens kompisar med mamma på pyssel förmiddag på söndag. Jag tror de två minsta kommer nog leka mest. Men kul ska det bli.


Har virkat två öron till hunden jag håller på med, sedan var jag tvungen att hejda mig så jag inte överanstränger mina handleder. Så jag får göra några prickar i morgon.


Har inte tyvärr kommit i gång med omplanteringen av mina blommor. Skulle ju vara färdig tills helgen får nog skuta på det målet. Inte heller har jag bakat något ännu till Joakims födelsedag. Men jag har tagit semester på J;s dag. Så J och jag ska till Vasa-museumet. Det ska bli spännande och se vad han tycker om den.



Av Pia - 13 mars 2012 08:04

Tisdag i dag våren närmar sig med storm steg. Det betyder att snart kommer pollen ochh attakera mina ögon. Så det är nog bäst att jag ringer min läkare och får ögondroppar.


I dag vet jag inte riktigt hur jag mår. Känns som jag håller på att bli förskyld men hoppas det är bara övergående för i morgon är det ju pilatesträning på schemat.


Dags att börja jobba. Kram på er och ha en trevlig dag i solen.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards