acasadipia

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Pia - 11 mars 2012 19:55

Nu har jag hittat sladden till kameran, så nu kommer ett gäng bilder.


Det blev inte Stinsen utan Upplans väsby centrum i stället. Men två par byxor blev det.

 

Några av chokladbollarna David och jag gjorde i fredags:

 

Har kommit en bit på vägen med mitt lapptäcke. Tycker det ser rikrikt snyggt ut för att vara förat gången vad tycker ni?

       

Har tagit upp jorden för omplaneringen och så frö. Ska göra lite i veckan sedan hoppas jag att jag är klar med omplaneringen i helgen som kommer.

   

Har jag berättat att jag har böejat med en ny bok? tror inte det. Boken som jag läsern nu heter Flimmer av Anne Holt & Even Holt, det lilla jag har läst så verkar den bra.


Var med Joakim på simskola sista gången för denna omgång. Shan skulle visa att ahn inte behövde någon simring. Men han använd mammas armar som simring. Han måste bara komma över en spärr så kan han. För simma kan han. coh dycka. Han hade fått simglasögon så han tyckte det var jätte härligt att plaska. Jag borde oxå ha ett par.


Nä dags och se vad man ska ha på sig i morgon. Byxor vet jag i allafall. De nya ljusa jeansen. Får se vad resten blir.


Ha en trevlig söndagskväll..


Av Pia - 11 mars 2012 10:21

Familjen följer med mig till Stinsen för att köpa byxor åt mig.


Har slitit ut alla jag har och har inte minskat runt magen så jag kommer i mina byxor som ligger och väntar på att bli använda.


Hoppas jag hittar några.


Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards