acasadipia

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Pia - 8 mars 2012 21:18

idag tog jag mig en långlunch. Åkte med T-banan till stationen Tekniska högskolan gick upp på Valhallagatan leta rätt på nummer 48 och där låg en liten underbar butik som heter Pyssloteket. Hade hitta den på nätet och vill åka dit och kolla in butiken. Ni som gillar pyssel så är det här affären för dig. De har en nätbutik oxå om man inte kan gå till butiken. http://www.pyssloteket.se/ . Köpte några servetter och några roliga pärlor kan man säga det var. och två tändstcksaskar som jag ska göra decoupage på. Nu letar jag efter fina påskservetter för decoupage så om någon har någon finservett kan ni ju höra av er till mig.


Jag vet att det är roligt med bilder men upptäckte när jag skulle ta kort på det jag har köpt så var batteriet slut. Jag har ännu ingen mobil som jag kan använda bloggen på. Men det kommer ska bara kämpa med vikten först. Har satt ett mål som jag ska nå innan jag får köpa en ny mobil.


Håller på för fullt med att rätta till mina lappar till mitt lapptäck. har kommit halvvägs med dem. Men måste ta små raster hela tiden så det tar tid. Så är det på jobbet oxå. Försöker ta det lungt både på jobbet och hemma och konsentrerar mig på att bli frisk i armarna. Får inte trötta ut dem.


Jag känner verkligen att jag har magmuskler som jag inte trodde jag hade efter pilatesen i går. I morgon är det yoga igen. Sen är det helg.


God natt!!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards