acasadipia

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Pia - 2 mars 2012 06:58

Igår bakade jag baguetter. De blev godkända av både make och barn. Tänkte bjuda på dem i kväll till middagen.

 

Röjde hemma igår så jag kan damsuga i dag. Hade inte kunnat gjort det om jag inte hade haft mina skenor. Så jag är så glad att jag har dem och de hjälper redan. Ska gå och provaut nattskena för vänsterhand i dag, så i natt får mina handleder somna i varsin vagga.


Imorgon kommer troligen mamma, pappa och Rasmus över dagen. Hoppas verkligen det. För då kommer man ut på promenad, det är svårt att motivera sig i väg på prommenad men har man en Rasmus som vill ut så är det ju bara att gå. På tal om att promenera så tog jag en promenad i gå morse. Kände mig jätte duktig. Ska försöka hinna med en i dag oxå. I dag är det sista dagen hemma, på måndag börjar jobbet igen, Jippi den vanliga vardagen börjar igen. Jag får ta min dra-maten till jobbet och känna mig som en mordern kvinna som tänker på sin rygg och axlar. (försöker intala mig själv att jag inte ser töntig ut)


Peter gjorde pankakor till barnen i går det blev några över som jag fick.

 

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards