acasadipia

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Pia - 27 mars 2012 20:08

Nu i kväll har en släkting till mig gått bort. Det är även min pappas födelsedag. Och jag är så glad att han finns fortfarande. Det konstiga med döden är att resten av världen forsätter allt som vanligt även fast någon har gått bort. I bland tycker jag att livet är både tuft och orättvis.   


Annars i dag så har jag haft små ont i armarna hela dagen även fast jag har tagit tabletter. Så framåt eftermiddagen började jag känna att mitt humör dalade. Men istället för att bli sur och grinig så blev jag helt slut. skulle nog kunnat somnat stående. Gick och gäspade så jag trode käkarna skulle gå urled.


Idag får jag nog vila mina arma armar. Så ingen virkning eller handarbete i dag. Kanske tidig sänggång.  


Av Pia - 27 mars 2012 08:29

I dag hände det eller rättare sagt i går fixade jag en spegel som jag kunde ha vi köksbordet så i dag sminkade jag mig till frukosten. David tittade på och uppmuntrade mig att jag blev fin ända tills jag satte på kajalen di tyckte han att jag såg ut som ett monster men fin.


Sen hjälpte han mig och välja örhängen (ett par sköldpaddor) och ett halsband (ett som in mamma har gjort)


Så i dag känner jag mig nästan snygg.


Ha en snygg dag alla hoppa.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards