acasadipia

Alla inlägg den 21 augusti 2018

Av Pia - 21 augusti 2018 08:03

Sovit som en stock i natt. Men trött spm fan iallafall. Värker och ömmar i hela kroppen. Men det var värt det. En jätte trevlig kväll med kollegorna.

Gjorde något hel knäppt i går. Skulle börja halv elva i går. Tänkte ok då går jag en och halv timme innan jag börjar, klockan nio. När klockan är nio tänker jag om en timme ska jag gå och gjorde det. De ringde från jobbet för de var oroliga jag brukar alltid ringa tidigt om jag skulle vara hemma eller så ringer jag och talar om att det är förseningar. Så kollegorna blev orolig och ringde. Men jag har stör ej på så de kom inte fram. Och den gång jag hade telefonen handen så klickade jag bort den och tänkte att det var försäljare. Men efter jag hade gjort det tänkte jag jag kände igen det där nummret. Kollade och såg att det var jobbet fick då syn på klockan som var 10.48 Då gick det upp för mig vad jag hade gjort. Så jag kom försent för att mitt huvud inte var helt allert i går. För att mina kollegor inte ska bli oroliga idag fick jag ringa in och säga att det var förseningar på pendeln. Men tror jag kommer i tid ändå. Det är bra att vara duktig på att ringa och meddela sig i tid och otid för då reagerar dem när jag inte hör av mig och de kan ringa och kolla vad som har hänt.

Ha det!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards