acasadipia

Alla inlägg den 6 augusti 2018

Av Pia - 6 augusti 2018 09:22

Idag sitter jag på balkongen och skriver. Har min semestervecka utan barn. Den kommer att gå ut på att pyssla om mig själv och göra saker som jag blir glad av. I går tex så gjorde jag inpackning i håret och scrubbade kroppen med bodysrub från Bodyshop. Så i dag är hunden (hela) mjuk som en barnrumpa. Håret känns lite bättre. I dag ska jag tråda mig. Ögonbrynen ska få en fin form och färg. Hårstråna på överläppen ska bort och ögonfransarna ska få fin färg.

Annars har jag varit duktig och röjt i lägenheten. Lyckades röja alla rum utom sovrummet (barnens rum räknar jag inte med de får fixa det). Och gjorde allt det i går. Ska fixa sovrummet idag. Ska försöka damma lite och så kanske damsugaren kommer fram oxå. Vi får se. Gör lite i taget.

Igår blev jag färdig med augusti i min bujo. I skrivade stund så är allt i fyllt oxå håller det för mig själv.

Ja ni ser teamat härliga Hajar. Trekanterna så symbolisera en vithajs tand. Nu i sommar har jag inte haft några rutor för barnen. Vad skulle jag skriva där Sommarlov? Nä de dyker upp i vecka 34 då skolan börjar igen.

På tal om barnen så börjar det ha gått för lång tid nu. Börjar längta efter att höra dem tjafsa om speltider och sånt. De kommer på söndag och då ska jag ha det fint här. Ska oxå ha sytt deras gardin som jag har lovat så länge.

Nä nu ska jag göra i ordning mig för trådning.

Ha det

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards