acasadipia

Alla inlägg den 22 augusti 2018

Av Pia - 22 augusti 2018 08:25

Receptet var slut. Försökte fixa det på nätet. Men fick svar du måste träffa läkare. Så fick gå hemifrån en halvtimme tidigare än vanlig för att vara först i kön. Min ordinarie läkare var inte där fick gå till en annan. Det tog typ en minut sedan var jag på väg till pendeln. Det berodde på att min ordinarie läkare hade inte skrivit ut detta läkemedel på över ett år till mig. Det var läkaren på rehab som gjorde det sist. Jaja nu har jag det iallafall. Och trött som fan är jag. Men jag gillar temperaturen enormt nu. Kan liksom leva även fast jag har värk. Luftfuktighet är låg. Det är underbart.

Efter jobbet ska jag träffa en av tjejerna från rehab på en fika. Ser fram emot det. Tycker om att träffa folk just nu.

Har energi i mig. Måste stoppa mig så jag inte gör för mycket. Men känner mig glad faktiskt. Känns som jag har tagit ett stort steg framåt just nu. Upptäcker saker i min omgivning som jag inte har orkat tagit till mig förut. Idag känns som det kommer att bli en bra dag.

Hoppas ni oxå får det!!!?

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards