acasadipia

Alla inlägg den 2 augusti 2018

Av Pia - 2 augusti 2018 07:53

...till jobbet. Vissligen är det några grader kallare idag, men luftfuktigheten är högre. Man känner sig som man precis gått ur duschen utan att ha den där fräschhet känslan bra det att man är fuktig över hela kroppen. Man får hoppas det blir bättre under dagen att kanske ett åskväder drar förbi och lättar på trycket. Hittills har det inte funkat. Men hoppet lever vidare. Jag har semester nästa vecka och hoppas det blir kallt och regning den vecka så jag kan ha energi att pyssla om min lägenhet. Ja man får lite konstiga önskningar när vädret har varit så här. Jag är inte ett stort fan av denna värme som håller i sig så länge. Vill ha perioder med regn.

Nu fick jag skrivtorka igen.

Ha det så bra drick mycket vatten och håll er i skuggan.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards