acasadipia

Alla inlägg den 17 augusti 2018

Av Pia - 17 augusti 2018 08:01

Fast jag kan nog säga klar för det svåraste varje dag är att gå upp och komma iväg. Och det har jag klarat.

Jag skrev om mirakel i går. Det hände inga sådana hemma i går. Och nör jag berättade att de hade missat ett restaurangbesök så blev de ledsna. Jag sa till dem att de inte kommer att få spela något på lördag förrän de har städat så började David att små stöda lite i går. Hota om att de inte får spela verkar ge resultat.

Tog kort på det jag broderar. Korsstygnen är färdiga nu ska jag bara fixa efterstygnen.

Igår avslutade jag för femte gången på lite mer en ett och halvt år serien Son of Anarchy. Vill se den igen och igen. Men ska iallafall hålla mig till jul innan nästa gång. Jag kan faktiskt inte säga exakt vad som gör denna serie så bra och vad som gör att jag vill titta på den om och om igen. Sist det var så var filmen Dirty dancing. Kan fortfarande titta på den och gråta och skratta till den. Även fast jag vet exakt vad som händer innan.kan den liksom utantill.

Ha en skön fredag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards