acasadipia

Alla inlägg under mars 2016

Av Pia - 7 mars 2016 07:07

Nu undrade ni vad jag tog vägen efter jag skrev jag vill inte. Jo jag blev sjuk influensa liknade. Ont i musklerna och febrig. Små snorig och halsont. Så det var därför jag inte ville. David blev sjuk i torsdags. Han hade fått urinvägsinfektion och äter en pencillinkur nu. Barnens högsta önskan på sportlovet var att få vara ledig en dag och inte göra någonting speciellt. Jag var ju hemma och var sjuk hela förra veckan så med hjälp av mamma/mormor fick de sin önskan uppfylld på fredagen. Och för att göra den öite speciellt så pysslade vi lite på eftermiddagen. Detta gjorde vi.
Mammas/momors alster:

Joakims alster:

Davids alster:

Och så mitt

Visst var vi kreativa?

I lördags var det tänkt att jag och killarna skulke gå på bio och titta på Zootropolis, men David hoppade av och var med mormor istället. Så Joakim och jag åkte in till Stockholm och tittade själva. Trevligt värre.

Ha det så bra i slasket. Kram

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards