acasadipia

Alla inlägg den 8 mars 2016

Av Pia - 8 mars 2016 07:03

Känner vårkänslor när jag gåe till pendeln. Solen lyser i ögonen så dem tåras. Jag kan säga klockan är bara 6.40 på morgonen. Härligt. För någon vecka sedan var det mörkt när jag gick på morgonen.

Igår åkte mamma och jag till Ikea och lämnade vår syn på hur mitt köksrenovering hade gått till. Känns skönt att ha fått dela med sig av detta strul renovering. Känns tur att jag har mamma som stöd. Dels för hon kan sådan här om att tala för sig men främst för ett enorm stöd. När jag håller på att berätta för en på Ikea så försvann all energi i kroppen och då kunde mamma komma in och fortsätta medans jag hämtade energi. Nu får vi se vad detta leder till. Det största syftet var att berätta att jag inte hade fått den projektledning som jag hade betalt för och att inte andra ska hämna i samma situation. Det andra syftet är att de saker som är så knäppt gjorda och gör att köket inte är färdigt ska rättas till. Håll tummarna. Vi blev bemötta på ett bra sätt i alla fall.

Känner mig lite nervös på torsdag börjar jag jobba 75 %. Kommer jag klara det eller inte. Känner mig redo men är osäker på vad min kropp säger om det. Tänk positivt det kommer gå kanon bra.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards