acasadipia

Alla inlägg den 17 mars 2016

Av Pia - 17 mars 2016 07:01

Till jobbet efter två vab dagar. Var till doktorn med David för att utesluta att det hade blivit något värre med urinvägsinfektion. Det hade det inte. En träff med Rasmus gjorde sussen oxå. Idag skuttade han till skolan. Jag skuttar inte men är på väg till jobbet nu i alla fall.

Det känns skönt att få pricka av saker som man har skjutit upp eller väntat på. Igår blev det två avprickningar. IKEA:s besikningskvinnan kom och kollade och fotade felen i köket. Talade om för mig att jag kunde slappna av för det här ska fixas till och att jag kommer få ett kök som jag hade beställt. Den andra vit avprickningen var att med hjälp av mamma så sitter kökslampan mitt över köksbordet nu.

Imorgon har jag tagit en semesterdag för att rensa i källarförrådet. HSB ställer upp en container för grovsopor från imorgon till måndag morgon. Så jag tänkte att få ut mitt skit innan container är för full.


Ha det

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards