acasadipia

Alla inlägg den 14 mars 2016

Av Pia - 14 mars 2016 06:57

Av alla saker jag vilje göra i helgen gjorde jag lite. Jag bakade surdegsfrallorna (två omgångar), kolakakor, målade taket i köket.

I lördags blev jag bjuden på älgfärsbiffar och rödvin hos mamma. Tittade på mello med mamma och Rasmus. Vi gick även promenad. Det är lite motigt för rasmus-gubben att gå i trappor. Han hade nog önskat sig en hiss.

Men gick sin belöning när han kom upp. Lördagsbenet.

Har annars slö tittat på tv och virkat. Till min Mandala skulle man virka 15 blommor som ska bilda en krans. Nu ska jag bara fästa trådarna och sedan få ihop den med början av mandalan.

I veckan blir det mer bak till kalaset på söndag. Hoppas att jag målar tak i hallen oxå. Men framförallt hoppas jag på att de hör av sig från Ikea så det blir ett slut på köket-eländet. Vill bara njuta av mitt kök.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards