acasadipia

Alla inlägg den 9 mars 2016

Av Pia - 9 mars 2016 09:00

Tänk om man har något som har legat och malt inom en. Och som har varit tungt för axlarna. Vilken enegikick man får när man verkligen gör det. Och vilken lättnad känsla man får inom sig. Nu har jag fått iväg en sammanställning om hur renoveringen av mitt kök gått till. Skickat det till IKEA. Nu har jag gjort vad jag kan för att köket ska bli helt färdigt och kanske (borde) får kompensation för den uteblivna projektledningen jag har betalat för. Jag har fått bra mottagande av IKEA oxå. Nu är det bara att vänta och se. Och jag ska supa i mig den här känsla jag har i kroppen nu och må så bra jag kan.

När jag kommer hem i dag ska jag vara hundvakt. Rasmus och jag jar två promenader framför oss idag innan han ska hem.

Idag är det även sista dagen jag jobbar 50% imorgon blir det två timmar längre på jobbet. Ser faktiskt fram emot det. Hoppas att kroppen är med på noterna oxå.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards