acasadipia

Alla inlägg den 10 mars 2016

Av Pia - 10 mars 2016 07:02

Ok två timmar längre på jobbet idag. Hur ska det gå? Kommer jag orka? Osv. En massa frågor går i genom huvudet. Men oavsett fråga. Det är klart det kommer att gå bra. Jag är ju redo för detta nu. Ett stort steg i rätt riktning. Blir jag trött så får jagväll sov när jag kommer hem. Svårare än så är det inte. Och om det blir för jobbigt så får jag väl gå ner i tid ett tag och testa igen om någon månad.

Idag var det kallt men eftersom det är ljust så finns vårkänslor där i alla fall.

Är det någon som vet hur jag kan sträck ut musklerna i knävecket? Det känns som de är för korta. Det små värker oxå. Tacksam för hjälp.

Jag har gått med i en mandala-grupp på FB. Det roliga med den är att man får några varv i veckan som man ska virka. Nu ligger jag efter så det är bara att virka på. Det blir spännande och se hur stor den blir.

Kommit tre varv ungefär havlväg i första veckan. De har kommit sammanlagt 9 veckor än så länge. Så jag har en massa varv att hinna i fatt.

Jag matade surdegen i morse. I helgen blir det bak!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards