acasadipia

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Pia - 24 juli 2012 14:58

TAr lite paus i packande och städandet. Drar snart till Gotland. Längtar!!!


I går så tog vi bussen till tygaffären och handlade lite svart linnetyg till en hissgardin som jag ska sy när vi kommer från gotland. Sedan en massa garn till davids mormorsrutors-filt JAg ska nu göra 192 mormors rutor i 6 olika färger.  David fick välja själv vilka färger han skulle ha. Allt köpte jag för ett presentkort som jag fick i födelsedagspresent. Om jag ska få presentkort så är det fråm tygaffären det bästa man kan ge mig. / jag har packat ner kabeln till kameran så jag kani nte ladda in några kort just nu/


I går gjorde jag några pilatesövningar och sitsups. Så i dag vet jag att jag i allafall har några muskler i magen för de värker. I morgon tänker jag göra lika dant som i går. alltså pilates varanan dag. Det blir nog bra.


Efter gotland så ska jag skärpa mig rejält när det gäller kosten. har blivit lite slarvig med den. Inte bra. Jag hoppas så att jag kan få hjälp med värkeren i handlederna så jag kan komma igång med styrketräning igen. det kanske är bara jag som tycker men jag tycker verkligen inte om mina armar just nu. det finns inga direkta muskler i dem och de är fläskiga och darra,


Nä nu måste jag fortsätta. Det är väldigt tyst på barnen så jag undrar vad de gör. Tror de bygger med lego eller något sådan.


Ha det så hörs vi.

  



Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards