acasadipia

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Pia - 7 juli 2012 20:38

SÅ har vi varit turister i stockholm och testa lite lokaltrafik som stockholm kan erbjuda. Vi åkte pendeltåg, tundelbana, djurgårdsbåten samt spårvagn. Vi lyckades undvika att åka buss. Vi hamnade tillslut på BR i gallerian. Joakims traktor gick sönder i morse och den gick inte att laga så jag sa att ha kunde ta pengar från sin sparbössa och köpa en ny. Det gjorde han. david fick oxå köpa för sina pengar. Han vald några pirater med tillbehör. EFter Br åt vi på Pizza hut. måste erkänna det var första gången för mig. Helt ok tycker jag. Barnen tyckte om det.


Peter och jag har varit duktiga för vi har inte ätit godis sedan i midsommras. Men barnen fick i veckan av sin farmor laktosfri choklad från finland, så de har fått ätit lite men inte så mycket som de brukar. DE fick även lite hallon medans p och jag åt jordgubbar.

       

I dag åt vi middag på balkongen riktigt mysigt eller vad tycker ni. Man önskade att balkongen  var större bara men man kan ju inte få allt.

 

Nu sitter jag och ser/lyssnar på Adele på SVT2. En kompis till oss är så lik henne. helt otroligt. tittar man snabbt upp från dator så tror man det är hon som står och sånger på tv.




Av Pia - 7 juli 2012 08:33

Nu är det sommar. I går när jag kolla temperaturen vid havlvsex och då var den 17,8 grader varmt och då kan man säga att det är sommar.


Det växter så det knakar på balkongen.

tomaten:

              

Morötterna.

 

pelagonerna:

       

smultronen m.m.:

   

Nu har jag gjort klar efterstygnen på tiger /före och efter bild/ har även börjat med ramen.

   

Har börjat men en jätte bra bok som jag kanpt vill lägga ner. Den heter "Hela havet stormar" av Arne Dahl. Jag måste vara klarmed den innan fredag och det blir nog inga problem.


I dag ska vi ta en tur med pendeltåget till stockholm vet inte riktigt vad vi ska göra där men ett litet äventyr i allafall.

Av Pia - 7 juli 2012 08:33

Nu är det sommar. I går när jag kolla temperaturen vid havlvsex och då var den 17,8 grader varmt och då kan man säga att det är sommar.


Det växter så det knakar på balkongen.

tomaten:

              

Morötterna.

 

pelagonerna:

       

smultronen m.m.:

   

Nu har jag gjort klar efterstygnen på tiger /före och efter bild/ har även börjat med ramen.

   

Har börjat men en jätte bra bok som jag kanpt vill lägga ner. Den heter "Hela havet stormar" av Arne Dahl. Jag måste vara klarmed den innan fredag och det blir nog inga problem.


I dag ska vi ta en tur med pendeltåget till stockholm vet inte riktigt vad vi ska göra där men ett litet äventyr i allafall.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards