acasadipia

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Pia - 15 juli 2012 22:07

i dag har jag gjort en hel del pyssel samtidigt som jag har tagit det lungt i regnvädret.


Vid lunch var vi bjudna på kallas på granngården hos kusin som fyllt år. Pasta älgar och köttbullar var på menyn. glass och bär som efterrätt.


Har virkat färdig min sadelskydd som skulle vara en groda men jag hade inget grönt så jag tycker den ser ut som en fisk i stället. det ska bli roligt och se hur den tar sig ut på sadeln.

 


HAr även på börjat ennt projekt som även peter är med på. Klä om sypuffen. När peter hade i tur tvåsitssoffan sa jag att vi kan´ske kan ta lite av skinnet till sypuffen så peter klippte ut ett stycke innan han slängde den. SÅ det är de skinnet som jag använder till sypuffen. Sydde i hopp skinnet tillen tub. sedan drog vi över den och peter fäste den på under sidan. Så nu ska vi spänna den på översidan och sedan göra locket. JAg tror att den kommer att bli jätte snygg när den är färdig.

     


Annars har jag tvättat en maskin, vikt tvätt samt plockat grejor som på något konstig anledning kommer fram lika fort. Men ett tag så såg det fint ut.


Ha en bra kväll så hörs vi i morgon!

Av Pia - 15 juli 2012 21:41

                                             

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards