acasadipia

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Pia - 21 juli 2012 08:41

I dag blev jag väckt av min underbara lilla son kl sju. så man fick sovmorgon i dag. Nu sitter jag och barnen i soffan och tittar på bolibompa. Mys pys. pappa peter vill att vi ska klä på oss så vi kan åka till stinsen och köpa tröjor till honom men vi har ju haft semester nu i en vecka så vi vill ta det lungt på mornarna och inte stressa i väg. Vi vill ta det lungt.


I går var vi hos vänner i sigtuna och grillade hamburgare. kanon gått. Vi fick god efterrätt oxå. Grillade bananer med smält choklad på och vanlijglass. Mums. Barnen lekte som galningar de hade bla. vattenkrig David var genomblöt när kriget var över. så han fick lov att låna en tröja medans hans kläder torkade. Det utlovade regnet kom när vi satt och åt. Det är en riktigt konstig sommar i år. Sol, regn, sol, åska osv. på sammadag. Man får njuta när solen kommer fram och pyssla när regnet kommer. Helt enkelt så får man ta det som det kommer.


Nä nu ska jag gå och klä på mig.


Ha en trevlig Lördag.


P.s har jag berättat att david sover i sin säng hela nätterna nu. Vågar knappt skriva detta, rädd att trenden ska brytas. D.S

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards