acasadipia

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Pia - 10 juli 2012 18:53

Nu är jag klar med fia-spelet. Har stykit på ett vliseline på baksidan och sytt med overlocken på kanterna. det blev riktigt bra tycker jag. Hoppas mottagaren blir lika förtjust.

 

VAd ska man göra nu då? måste tänka lite har så många saker som jag vill göra så jag måste välja. Jag återkommer i morgon vad det blev för något kommer jag börja med i kväll.


REgnet öser bara ner så det blir ingen promenad i kväll. Men jag traskade ju runt skeppsholmen i dag med men jag tog vänster varvet och avslutate vi chapman.


Peter har haft isär våran två sitts soffa. När han gjorde så klippte han ut skinnet som jag tänkte använd till att klä om min sypuff. Så nu ska jag hitta några fina spikar så jag kan fästa skinnet.



Av Pia - 10 juli 2012 09:19

I dag är det mulet i Stockholm. hoppas på att det inte regnar för snart ska jag traska runt skeppsholmen igen. Man har ju annars regncapen om det skulle börja regna.


I går var det solsken hela dagen över stockholms innerstad men ute i märsta hade det tydligen vräckt ner på förmiddagen. Konstigt det där med vädret. Det brukar skilja mellan vädret inne i stan och ute i märsta. Det är bara fyra mil mellan dem..


Har sytt mitt sista korsstygn på fia spelat. nu ska jag bara sy till kanterna så är den klar. Det ska jag göra i kväll.


JAg har blivit så badsugen nu. vill komma i gång med sommarens bad. Jag får ta barnen och åka och bada nästa vecka.


Ha en bra dag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards